AĞZINIZLA İÇİN ŞU MERETİ (enseye şaplak içerir)

Ya içmesin bunlar, nedir böyle kardeşim?
Canlı yayınlar ► fb.gg/pintipanda
Instagram ► pintipanda
Twitter ► pintipanda
Abone olursanız tadından yenmez. Kendinize iyi bakın, esen kalın.

YORUMLAR

  • Delicate Emotional Heart
    Delicate Emotional Heart3 gün önce

    Abi RDR2 ONLİNE YAPIN

  • Ercan İnce
    Ercan İnce6 gün önce

    Daha yeni kesfediyorum.. cok iyiymis yarildim amk😂😂

  • ince_belli_cay_bardagi
    ince_belli_cay_bardagi8 gün önce

    Emeğine sağlık Tunacım

  • no excuse
    no excuse14 gün önce

    Rdr2 ye dlss gelir panda dururmu yapıştır

  • Mustafa Getiren
    Mustafa Getiren15 gün önce

    Bayadır bu kadar eğlenceli bir oyun videosu görmemiştim. çok iyi olmuş bastım like ı.

  • Tolga Dlblt
    Tolga Dlblt18 gün önce

    Daha fazla Red Dead Online.....

  • Metin can
    Metin can18 gün önce

    Online olarak devamı gelir umarım

  • Elegrin
    Elegrin18 gün önce

    En ayar olduğum şey de, yüklenilen videoların altına, abi şu video gelsin abi bu video gelsin. Adamın takvimi var belki hani.. Belki bir planlamasi var. Siz şu videodan keyif almaya baksanıza arkadaşım. Abi RDR2 bilmem ne, ne zaman gelir? Üç vakte kadar kardeşim, Üç vakte kadar. Oldu mu?

  • ders mektebdersi
    ders mektebdersi18 gün önce

    panda devaminida atsana icib ciktiginizda

  • Elegrin
    Elegrin18 gün önce

    9 dklik video mu olur Tunacim aşkolsun. Yeni video görünce hevesle süresine bakmadım ve şu sepetli firmadan yiyecekler söyledim. Hazırladım yemekleri , bı oturdum baktım ki 9 dk.. Yemin ediyorum yarım burger, boğazıma takıldı ve orada kaldı. Hüzün ve kederle yutkundum. Boguluyordum az kalsın. Mutlu musun ha güzel insan? Mutlu musun? 😔

  • HÜSEYİN YURTSEVER
    HÜSEYİN YURTSEVER18 gün önce

    Çok eğlendim izlediğim en eğlenceli 9 35 dk her anında güldüm. Devamını izlemek isterim.

  • The Leoristo
    The Leoristo18 gün önce

    Son zamanlarda izlediğim en iyi video 😂

  • Kıvanç Polat
    Kıvanç Polat18 gün önce

    Deli gibi red dead online oynardım bir ara tekrar giresim geldi

  • Bariscan Budak
    Bariscan Budak18 gün önce

    ABİ TEKLİ STARDEW VE NE OLDU

  • Fatoş Gür
    Fatoş Gür18 gün önce

    abi GAME OF LIFE

  • umut emre ortaköy
    umut emre ortaköy18 gün önce

    abi battle field 1 gelsin

  • Rüstem Taşdemir
    Rüstem Taşdemir18 gün önce

    omg bu nasıl tiptir 0:21

  • Akın Can Demircan
    Akın Can Demircan18 gün önce

    pandam adamsın ya izlediğim en güzel 9 dakikaydı😍

  • Mizan
    Mizan18 gün önce

    Adam RDR2 oynuyor anasına sövüyorlar, oynamıyor yine sövüyorlar

  • Deniz Beytekin
    Deniz Beytekin18 gün önce

    RDR2 onlinedaki bu underground bar olayı MUHTEŞEM

  • Enes Kılıçaslan
    Enes Kılıçaslan18 gün önce

    RDR online gelsin net

  • Masum AYDOĞDU
    Masum AYDOĞDU18 gün önce

    Kral MB gelsin 😂

  • Deniz Atalar
    Deniz Atalar18 gün önce

    Devamı Gelsin

  • İnvisible Warrior
    İnvisible Warrior18 gün önce

    Abi RDR2 online gelsin. Lütfen çok eğlenceli oluyor.

  • Yavru Tavşan

    Yavru Tavşan

    16 gün önce

    Ğ

  • Haldol

    Haldol

    18 gün önce

    Ğ

  • Doğukan Kahya

    Doğukan Kahya

    18 gün önce

    Ğ

  • batuhan karakoc

    batuhan karakoc

    18 gün önce

    Ğ

  • Furkan Drbs

    Furkan Drbs

    18 gün önce

    Ğ

  • benim annemin adıda marta
    benim annemin adıda marta18 gün önce

    hayatımın en müq 9 dk sıydı

  • Birol Dag
    Birol Dag18 gün önce

    Aaa devamı?

  • Oğuz'un Evladı
    Oğuz'un Evladı18 gün önce

    Devamı gelsin diyenler beğensin

  • TheNurlanTv
    TheNurlanTv18 gün önce

    Azərbaycan bayrağı profilində 5.69 yazıyor,5.72 yapar mıyız dostlar?(Azərbaycandan selamlar) 🇦🇿🇹🇷

  • Pala Babayigit
    Pala Babayigit18 gün önce

    Panda bu bir serzeniş yorumudur aylar önce başladığın Fallout New Vegas serisi ile kanalındaki yine açık olan bildirimleri tümü olarak değiştirmiştim ama seri yarım kaldı aylar oldu yeni bölüm gelmedi umudumda kalmadı üzülerek bu yorumdan sonra zili güncelleyeceğimi duyuruyorum üzdün pandam üzdün...

  • Haluk Güneysu Abacı

    Haluk Güneysu Abacı

    18 gün önce

    SADECE ÖLÜLER GÖRÜR.

  • Semi Eyüp Karadeniz
    Semi Eyüp Karadeniz18 gün önce

    Çok eğlendim izlerken 😄. Daha çok RDR Online görmeyi isterim açıkçası

  • Semi Eyüp Karadeniz

    Semi Eyüp Karadeniz

    17 gün önce

    @wenasus Gaara pp iyimiş

  • Enes Kardeş

    Enes Kardeş

    18 gün önce

    H1vezZZ Boy'on kanalaında 1.5 saatlik video var

  • wenasus

    wenasus

    18 gün önce

    Deathstroke pp iyimiş

  • Gta Elemanı
    Gta Elemanı18 gün önce

    "Gta Elemanı yazısının solundaki profilə basın sonrası sizlik.(birdə TheNurlanTv)"

  • Fantasyo
    Fantasyo18 gün önce

    13. Yorum

  • Okabe Rintaro
    Okabe Rintaro18 gün önce

    Panda dst devam eder misin

  • Harunizm
    Harunizm18 gün önce

    Selam

  • Necmi Zengin
    Necmi Zengin18 gün önce

    like 1 .

  • Necmi Zengin
    Necmi Zengin18 gün önce

    ilk

  • no excuse

    no excuse

    14 gün önce

    Bravo

  • Hidra ardih
    Hidra ardih18 gün önce

    İlk

  • Herkül Yaasan
    Herkül Yaasan18 gün önce

    Bildirimle uçtum pintüpandacığım

  • Perihan BİLEN
    Perihan BİLEN18 gün önce

    İLK 1

  • Kadirhan Avcı
    Kadirhan Avcı18 gün önce

    .

  • Screetch Owl
    Screetch Owl18 gün önce

    İlk yorum

  • Naber Müdür
    Naber Müdür18 gün önce

    İlk

Sonraki