­čö┤ KODLARI ALAN GELS─░N, B─░RL─░KTE OYUNLARA BAKIYORUZ

150 tane GFN kodumuz var size. Art─▒k ne denk gelirse oynar─▒z.
Siz g├Ârmek istediklerinizi s├Âyleyin ;)

00:00 Muhabbet
22:00 M&B Bannerlord
38:10 Cyberpunk 2077
55:30 Rainbow Six : Siege
1:06:00 Far Cry : New Dawn
1:19:50 Watchdogs Legion

Canl─▒ yay─▒nlar Ôľ║ fb.gg/pintipanda
Instagram Ôľ║ pintipanda
Twitter Ôľ║ pintipanda
Abone olursan─▒z tad─▒ndan yenmez. Kendinize iyi bak─▒n, esen kal─▒n.

YORUMLAR

  • Berkay Berkin
    Berkay Berkin11 g├╝n ├Ânce

    kendi yapt─▒klar─▒mdan se├žmeceler olsun o zaman; ├žift k├Âfteli, ├žift ├žedarl─▒, biraz parmesanl─▒, hafif k─▒zart─▒lm─▒┼č so─čan dilimli ve past─▒rmal─▒, f├╝me hindi veya f├╝me etli, ranch ve steak sos eklenmi┼č, ekmekleri hafif k─▒zart─▒lm─▒┼č hamburger yan─▒na irlanda stout tipi %6-7 alkoll├╝, ├žikolata ve kahve notalar─▒ eklenmi┼č (fazladan bir arpa ├že┼čidi ile) siyah so─čuk bardakta bira Tabi sonra iki g├╝n a─č─▒r antrenman :D

  • ince_belli_cay_bardagi
    ince_belli_cay_bardagi12 g├╝n ├Ânce

    Eme─čine sa─čl─▒k Tunac─▒m

  • RAW
    RAW15 g├╝n ├Ânce

    geforce now oyun ├že┼čitlili─či ger├žekten ├žok az ben 3 ayl─▒k paket kullan─▒yorum ama oyun ├že┼čitlili─či y├╝z├╝nden memnun de─čilim performans olarak ├žok g├╝zel ama oyun yok xbox cloud t├╝rkiyeye iyi fiyattan girerse geforce now sunucular─▒ tozlan─▒r

  • Semiramis
    Semiramis16 g├╝n ├Ânce

    ├çok yetersiz oyun say─▒s─▒. Deneyim teknoloji iyi fakat oyunlarla anla┼č─▒lmazsa ├žok ├Âmr├╝ olmaz

  • Emre Hat─▒l
    Emre Hat─▒l16 g├╝n ├Ânce

    Ho┼č geldin reis

  • Tuncay Okatan
    Tuncay Okatan16 g├╝n ├Ânce

    Insan bi hali 6 infinite game trailere bakar :/

  • ApeSwapArmyUK
    ApeSwapArmyUK17 g├╝n ├Ânce

    #apeswap

  • can
    can17 g├╝n ├Ânce

    eee bannerlord spoiler? onur gg.

  • Muhoking
    Muhoking17 g├╝n ├Ânce

    Abi ├žok iyiydi be yay─▒n

  • Kaan ├çELEB─░
    Kaan ├çELEB─░17 g├╝n ├Ânce

    aga bee abi sana tam prime ald─▒m abone olacam ka├ž senedirdde bekliyodum f─▒rsat bulam─▒yodum sen twich ii b─▒rakt─▒n bende alp abime abone oldum 2 ay prime la ah be @PintiPanda TV

  • Endles Aim
    Endles Aim17 g├╝n ├Ânce

    S├╝perdi

  • Ali Veli
    Ali Veli17 g├╝n ├Ânce

    1.9 ben basiom 2.. basmiom 1.9

  • Furkan Gurkas
    Furkan Gurkas17 g├╝n ├Ânce

    :( g├Ârmemi┼čim yay─▒n─▒ birdaha olmazmi ya kodum yok :(((

  • Mammamia Yersey
    Mammamia Yersey17 g├╝n ├Ânce

    S├╝perdi be

  • Ferdi Zabun
    Ferdi Zabun17 g├╝n ├Ânce

    G├╝zel yay─▒nd─▒

  • Araba Delisi
    Araba Delisi17 g├╝n ├Ânce

    S├╝per

  • Speed Tiger
    Speed Tiger18 g├╝n ├Ânce

    S├╝perdi be

  • Kral Oyuncu
    Kral Oyuncu18 g├╝n ├Ânce

    Fenayd─▒

  • Hamza Bayrak 12
    Hamza Bayrak 1218 g├╝n ├Ânce

    Veron kalesi kald─▒

  • Havva Durmu┼č
    Havva Durmu┼č18 g├╝n ├Ânce

    Abi TRloft de bazen canl─▒ yay─▒n yapsan oyun oynasan izlesek canl─▒ daha sarar

  • Gamer NT
    Gamer NT18 g├╝n ├Ânce

    S├╝perdi

  • Black Opt
    Black Opt18 g├╝n ├Ânce

    S├╝perdi

  • Melike Yaman
    Melike Yaman18 g├╝n ├Ânce

    Pintipanda pintili─če ba┼člam─▒┼č

  • ├ťmit POLAT
    ├ťmit POLAT18 g├╝n ├Ânce

    Bende AMD 5500xt alm─▒┼čt─▒m yay─▒n i┼čine giri┼čtimi patl─▒yor malesef art─▒k Nvidia i┼čide yalan oldu ekran kartlar─▒ fiyatlar─▒ndan.

  • Ey├╝p Yakar
    Ey├╝p Yakar18 g├╝n ├Ânce

    Tantuni ayran, gerisi yalan panda

  • Emin Abbasov
    Emin Abbasov18 g├╝n ├Ânce

    Sonunda bize de u─črad─▒n, netflix gibi izliyoruz. Ama hi├ž muhabet edemedik :)

  • ├ťmit Encu
    ├ťmit Encu18 g├╝n ├Ânce

    GFN eksikleri ├žok, steam cloud bir t├╝rl├╝ etkinle┼čtiremedim, Steam ile ald─▒─č─▒m oyunlar farkl─▒, EPIC ile oynad─▒klar─▒m farkl─▒ bir t├╝rl├╝ o ge├ži┼či de yapamad─▒m aray├╝z├╝ ├žok bo┼č 50 Mbps fiber ile kas─▒m kas─▒m kas─▒yor.

  • Furkan Gurkas

    Furkan Gurkas

    17 g├╝n ├Ânce

    Istersen bana verebilirsin hesabi (!)

  • Huxch-Bs
    Huxch-Bs18 g├╝n ├Ânce

    *AB─░ L├ťTFEN H─░TMAN ABSOLOT─░ONDA OYNA*

  • Raenee
    Raenee18 g├╝n ├Ânce

    Ah be yeti┼čemedim yay─▒na kusura bakma panda ­čÉ╝

  • Raenee

    Raenee

    18 g├╝n ├Ânce

    @Burak G├╝n├žavd─▒ bir g├╝n o da olacak :)

  • Burak G├╝n├žavd─▒

    Burak G├╝n├žavd─▒

    18 g├╝n ├Ânce

    Facebooka bekleriz o zaman:)

  • ders mektebdersi
    ders mektebdersi18 g├╝n ├Ânce

    ABI BIZDE BURDAN OYNAYA BILIRMIYIZ

  • Semih Efe
    Semih Efe18 g├╝n ├Ânce

    B─▒ 60 FPS oyun keyfi yapabilsem PC ├žok kotu

  • Meri├ž
    Meri├ž18 g├╝n ├Ânce

    Abi dying light 2 ├ž─▒k─▒nca bizi zombileri doyur

  • EFO
    EFO18 g├╝n ├Ânce

    Rainbow gibi rekabet├ži oyunlarda KES─░NL─░KLE geforce now oynanmaz . G├Âr├╝ld├╝─č├╝ gibi Panda da bilgisayara kar┼č─▒ oynuyor REKLAM yapt─▒─č─▒ i├žin ; Gecikme oldu─ču i├žin ancak Senaryo oyunlar─▒ oynanabilir . ( ALDANMAYIN!!! )

  • ─ĺfe

    ─ĺfe

    16 g├╝n ├Ânce

    K─▒sa oldu─ču i├žin NPC'lere kar┼č─▒ oynuyor.

  • datRuken

    datRuken

    18 g├╝n ├Ânce

    35mb ile cs wingman girdim ve kazand─▒m. S─▒k─▒nt─▒ olmuyor o kadar.

  • Andrey Yefimic
    Andrey Yefimic18 g├╝n ├Ânce

    Adams─▒n be .d

  • o bir gamer
    o bir gamer18 g├╝n ├Ânce

    Yav ka├ž ay ├Ânce New Vegas baslicaktim ulan sen ba┼člad─▒n diye sildim ay─▒pt─▒r be ├žek art─▒k ┼čunu baskasindan izlicem g├╝zel cekende yok

  • Yi─čit Avseren

    Yi─čit Avseren

    18 g├╝n ├Ânce

    Kendin oyna derim New Vegas ├Âyle bir oyundur ki her oynay─▒┼č─▒nda farkl─▒ bir deneyim ya┼čars─▒n.

  • Kanats─▒z Ku┼č
    Kanats─▒z Ku┼č18 g├╝n ├Ânce

    iyi yay─▒nd─▒

  • datRuken
    datRuken18 g├╝n ├Ânce

    Abi kod geldi, Dying Light, Witcher 3, Deus Ex Mankind Divided oynuyorum. GFN en iyi internet hizmetlerinden bir tanesi olabilir ger├žekten. 35Mb download ile 1 gram lag bile almad─▒m ful grafiklerde.

  • Good Soldiers Follow Orders

    Good Soldiers Follow Orders

    18 g├╝n ├Ânce

    aynen benimki de 35 Mb ve sorunsuz oynuyorum. Yak─▒nda ─░stanbul sunucusu da a├ž─▒ld─▒ o y├╝zden rahatlam─▒┼čt─▒r b├╝y├╝k ihtimalle

  • Metin ├ľz
    Metin ├ľz18 g├╝n ├Ânce

    Long dark oyna panda

  • Dex 185
    Dex 18518 g├╝n ├Ânce

    Oyunlar k─▒sm─▒nda neden dbd var ki?

  • Sonic R─▒fk─▒
    Sonic R─▒fk─▒18 g├╝n ├Ânce

    Fenayd─▒ be

  • Ege Karak├╝lah
    Ege Karak├╝lah18 g├╝n ├Ânce

    Abi l├╝tfen yeni ├ž─▒kan zelda oyununu oynarm─▒s─▒n l├╝tfen senden zelda bi ba┼čka oluyo sende sevmi┼čtin yeni oyunda m├╝kemmel

  • Mehmet K─▒rca

    Mehmet K─▒rca

    18 g├╝n ├Ânce

    hele bir ├ž─▒ks─▒n elbet oynar :3

  • Mehmet
    Mehmet18 g├╝n ├Ânce

    Sa

  • Kanats─▒z Ku┼č

    Kanats─▒z Ku┼č

    18 g├╝n ├Ânce

    as

  • Vera Bat─▒n TOKLU
    Vera Bat─▒n TOKLU18 g├╝n ├Ânce

    i┼čte bu ya

  • TheNurlanTv
    TheNurlanTv18 g├╝n ├Ânce

    Az╔Örbaycan bayra─č─▒ profilind╔Ö 5.7 yaz─▒yor,5.72 yapar m─▒y─▒z dostlar?(Az╔Örbaycandan selamlar) ­č玭čç┐­čç╣­čçĚ

  • Kanats─▒z Ku┼č

    Kanats─▒z Ku┼č

    18 g├╝n ├Ânce

    yapmay─▒z

  • Legolas?
    Legolas?18 g├╝n ├Ânce

    AH BE BANNERLORD SPO─░LER─░ YED─░K HERYER─░ ALMI┼× AMA BELL─░YD─░ ZAREN

  • Aziz G├Âk├že

    Aziz G├Âk├že

    18 g├╝n ├Ânce

    Aynen ya zevki kalmad─▒ youtube'un

  • Gta Eleman─▒
    Gta Eleman─▒18 g├╝n ├Ânce

    "Gta Elemanı yazısının solundaki profilə basın sonrası sizlik.(birdə TheNurlanTv)"...

  • Kanats─▒z Ku┼č

    Kanats─▒z Ku┼č

    18 g├╝n ├Ânce

    yo

  • DZGN
    DZGN18 g├╝n ├Ânce

    Vayy panda sen youtube'da yay─▒n a├žarm─▒yd─▒n

  • OKANFLIX TR
    OKANFLIX TR18 g├╝n ├Ânce

    LAHMACUN

  • Kasl─▒ Boy
    Kasl─▒ Boy18 g├╝n ├Ânce

    S├╝perdi

  • RANTAN CSGO
    RANTAN CSGO18 g├╝n ├Ânce

    ab─▒ en─▒s─▒n oyunu nu oyna

Sonraki